Thursday, January 16, 2014

PLAN.

Hello, people! Alhamdulillah, kandungan aku dah mencapai usia 32minggu ataupun 8bulan. Maksudnya just tinggal a few weeks jek before deliver. Preparation? Hurm, belum sepenuhnya setel. Insha allah akan disetelkan bulan nie jugak. Termasuk barang barang untuk berpantang nanti. Jujurnya, beg ke spital belum pun standby lagi. Aku baru nak laundry barang barang baby sabtu nie. Banyak jugak keje untuk disetelkan before deliver nie. Since aku dapat cuti 3 hari nie start dari jumaat. So, aku decide nak kemas rumah dulu. Rumah siyesly dah macam reban ayam. Penuh ngan habuk ngan rambut. Barang2 tak bersepah pun. Takutla kan aku terberanak awal. Manalah tahu tengah2 keje nak terberanak pulak. Memang konfim aku beranak kat spital aku kije nie. Rumah aku pastinya akan jadi port bermalam family aku. Takkan nak bagi dorang duk dalam rumah yang bersemak nie. Jadi, haruslah kemas rumah dulu. Dah setel kemas rumah, baru aku plan nak laundry baju baby plak. If aku larat, hari yang sama aku buat. Tapi klu tak, ari sabtula jawabnya. Maklumlah dah saratkan. Hehe. Pape pun semoga dipermudahkan. Selamat malam, semua!

No comments: