Wednesday, December 18, 2013

BABY AS.

Good evening,people!

Baby AS dah tido. Tadi dia break dance kat dalam perut nie. Aku konfiden jek anak aku pompuan kan. Haha. Scan hari tue memang jelas nampak gegurl. Tapi pastue takde repeat scan lagi. Even kata nak buat 4d pun tak buat buat. Weh, aku memang malas giler nak keluar. Tak tahu la apa hal. Sebenarnya awal menagndung sampai 5bulan tue aku duk ingat anaka ku nie boboy. Duk pikir nama laki je la. Last last scan dengan jelasnya dalam kedudkan anak aku yang sopan tue, nampakla terang dan nyata dia adalah gegurl. Doktor pun gelak weh. So, aku tukar plan la plak. Cari nama pompuan. Tapi, macam tak semangat nak tengok nama nama yang ada. Adalah aku berkenan ngan satu nama nie. Tapi suami aku pulak tak berminat.

Aku pun terbangkan lah nama tue. Suami aku nie memang cerewet dalam semua bab. Susah nak deal ngan dia. Tapi aku buat kebal jek. Tetiba haro tue aku terjumpa satu lagi nama. Ada dapat dari sumber inspirasi la. Nanti aku cite pas baby kuar okeh. Aku pun cakap kat husband aku. Dia diam and takde komen langsung. Maknanya dia setuju! Hehehe. Jadi aku dah mula panggil baby dengan nama tue. Baby AS. Kadang kadang nak je jerit nama dia. Tapi sabar je la. 

" baby, ebu harap awak membesar dengan baik ye kat dalam perut ebu. memang kita dekat, tapi ebu tak nampak awak. selesa tak awak kat dalam. ari tue ebu scan, awk tengah sedu. tapi ebu boleh tengok je la. Tapi siyes awak nampak cute! " hehe

No comments: